skip to main
|
skip to sidebar
Bananskalet med familj
måndag 13 juli 2009
äventyr på söder
oxå från när maggan var här å vi försökte shoppa på söder. noel tyckte de va sjukt tråkigt dock å vägrade sitta i vagnen. vi turades om å bära på honom, bortskämd ;)
han blev lite gladare när vi tog glasspaus på medis alla fall!
1 kommentar:
mormor
28 juli 2009 kl. 23:30
Noel ser såå liten ut på den stora hästen.
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Om mig
skorpan
Visa hela min profil
Bloggintresserade
Bloggarkiv
▼
2009
(151)
►
november
(2)
►
oktober
(4)
►
september
(6)
►
augusti
(19)
▼
juli
(12)
baka baka liten kaka
dubbelvagn
felix 1 år
tvätta
mysbad!
kalas 1
gröna lund
dagsutflykt
uppdatering
äventyr på söder
var e solen nu!?
mormorhelg
►
juni
(11)
►
maj
(17)
►
april
(21)
►
mars
(18)
►
februari
(22)
►
januari
(19)
Noel ser såå liten ut på den stora hästen.
SvaraRadera