
när vi skulle åka hem så ville felix väldigt gärna följa med, men eftersom vi inte har en dubbelvagn så kunde de bli lite svårt, tills noel å felix kom på att de behövdes ju inte, för de e mycke mysigare att dela en vagn :)
de satt å myste ett litet tag men sen kände felix att han nog ändå ville stanna hemma...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar