fredag 31 juli 2009

dubbelvagn

när vi skulle åka hem så ville felix väldigt gärna följa med, men eftersom vi inte har en dubbelvagn så kunde de bli lite svårt, tills noel å felix kom på att de behövdes ju inte, för de e mycke mysigare att dela en vagn :)
de satt å myste ett litet tag men sen kände felix att han nog ändå ville stanna hemma...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar