onsdag 29 juli 2009

kalas 1

nästa vecka fyller lillprinsen 1 år! men eftersom vi har en utspridd familj så blir det många kalas. det första i lördags. då kom mormor, göran å bixie med en massa paket. bl.a. fick han olika stora jättesöta burkar som man kan lägga saker i. det är väldigt roligt just nu att lägga saker i olika saker, så det var perfekt! noel lekte länge med dem, han kom oxå på att man kan sätta dom över ansiktet å skrika, då låter ddet så roligt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar