måndag 6 juli 2009

mormorhelg




i fredags åkte jag å noel till västerås å har spenderat helgen där.
på fredagen var det sol å varmt så noel badade i den nyinköpta poolen, den är den finaste pool jag nånsin sett :) sedan gick vi ner till stan å tittade på cruisingen, det var power meet = massor av fina veteranbilar. sedan promanderade vi vidare ner mot hamnen å satte vi oss på en filt å åt lite picnic å sedan gick vi å tittade i lite marknadsstånd, noel fick en jätte häftig rockig t-shirt! :)
funderade oxå på små crocs men köpte aldrig, ångrar mig lite...
på lördagen åkte vi ut lite, gick bl.a. på toys´r´us å noel prövade några fina cyklar å tittade på vad han önskade sig i 1-års present :)

de va en mysig helg! som alltid hos mamma ju :)

1 kommentar:

  1. Det var såå mysigt att ha er här.Det är tomt utan er här nu.Noel var så glad mest hela tiden.Men han är en envis liten krabat och full med energi.

    SvaraRadera