onsdag 29 juli 2009

dagsutflykt




ja å noel gör ofta små dagsutflykter, bara han å ja lixom. de e så mysigt.
förra veckan tog vi en tripp te sickla å lekte på leksaksaffären å på bibblan i dieselverkstan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar