
igår var noel på sitt andra 1-års kalas, hemma hos felix. han hade köpt den där roliga boken med fordon som pruttar, han valde själv :)
noel var inte så intresserad av leksakerna inne, utan mer gräset, blommorna, stenarna å jorden utomhus, å fler höll med honom, så de blev mycket utelek!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar