det var första gången noel var där, men säkerligen inte sista ;)
tyvärr var det JÄTTEMYCKET folk! å svårt att komma fram med barnvagn.
noel blev mycket faccinerad av alla heliumballonger så han fick en fin nyckelpiga av morfar, den svävar nu i taket över hans säng.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar