
idag gick vi te ringen med cissi å gösta för att hämta ut 6-månaders paketen från libero. de hade kommit in massor med nya fina bodys där, blir shopping nästa vecka ;)
fikade i skrapan å sen blev de en ganska långpromenad hem längst vattnet vid sjöstaden.
lagade asiatiska kycklingspett, de va jättegott! blev riktigt nöjd me den marinaden. jordnötssås, ris & ugnspotatis till.
Jag ska åxå shoppa till lilla Noel nästa vecka.Då ska vi träffas och jag längtar.
SvaraRadera