
ida va vi på babysim. det är ju meningen att noel ska sova i vagnen på väg dit men ida hade han jättesvårt å somna å ville inte ligga i vagnen på bussen fast att han var så sjukt trött! han somnade en kvart senvar jag tvungen att ta upp honom när vi var framme.
det resulterade i att de va en väldigt trött liten noel i bassängen. även om han e trött så brukar han orka simma men ida fick vi gå upp lite tidigare. maggagen däremot var mysig ida tyckte noel! sen fick han lunch; biffstoganoff å morot. mango å päron te efterrätt. sen somnade han på 5 min. när han kommit ut å ner i vagnen. nu sover han på balkongen.
ja åt maten som blev över från igår. "lax å grönsaker i ajvar med cous cous", de va riktigt gott, ett nytt recept jag prövade.
e sjukt godissugen, när noel vaknar ska vi nog gå ner te ica å köpa lite ;)
kycklingwok te middag ikväll.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar