
haft 2 dåliga nätter nu efter sprutan... riktigt dåliga alltså!
igår tänkte jag på denna blocket annons;
"skrikig, uttröttande, sovvägrande sött litet monster, säljes billigt, snarast!"
i natt va de bättre, men då vaknade han i stället 06, sugen man e på å gå upp då, eller inte!
å nu ska han ju bara krypa å rulla åt alla håll så fort han vaknar, liiite svårt å sova då kanske!
ja har inga problem me att gå upp tidigt på morgonen, om jag får sova hela natten! de e ju de. när man jobbar å måste gå upp vid 06 har man ändå fått sova flera timmar i sträck.
nu e han pigg å glad å sitter å sparkar i sin stol...
han e världens bästa å ja älskar honom mest av allt, men ja vill bara sova!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar