
i måndags var gabriel, gösta å felix med mammor här. leka för barnen å fika för mammorna :)
i går var noel å jag på "the little gym". det var jättemysigt där å noel tyckte att det var sjukt kul! tyvärr e de en sån där svindyr aktivitet så tror inte vi ska fortsätta... de får nog räcka me babysimmet.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar