
de senaste dagarna har lilla skalet sovkrånglat lite... igår vaknade han 22.30 typ å vägrade somna om, han va helt hysterisk så fort vi försökte lägga ner honom nånstans... vi gav honom gröt vid 23.30 å sen fick y honom att somna vid 00.30 tror ja, ja sov redan då... sen åt kl.05 å sen vaknade han pigg å glad imorse. ja hörde hur han låg i sitt rum å pratade. de e ju mycket mysigare att vakna av en glad liten kille än en ledsen!
har lånat anna wahlgrens bok "sova hela natten" å funderar å funderar på om vi ska köra kuren. väger fördelar å nackdelar... e nog ändå lite sugen på å göra det, men då måste jag först å främst läsa på mer å vara helt säker på vad som gäller å oxå sätta in i y i det. vi har pratat mycket kring detta i helgen. å ja har läst å läst! fortsätter läsande å funderande i veckan som kommer...
Nappen den är god den.
SvaraRadera