måndag 5 januari 2009


jul å nyår e över å lugnet har lagt sig...

vi hade en otroligt mysig jul som firades både här hemma & i västerås. noel fick så många fina julklappar! han tyckte verkligen det var kul att öppna dom oxå, dock med lite hjälp :)
noel har varit så glad hela julen. han e verkligen en social liten kille å hans personlighet visar sig mer för varje dag.


sedan har det varit mysigt att vi haft så mycket tid tillsammans då yuri varit ledig mycket.

1 kommentar: