
ida så begav vi oss iväg te forum för å försöka hitta några nya byxor åt noel, han växer ju så på längden! vi tog bussen eftersom bakluckan på bilen inte e lagad å ja orkade inte krångla me vagnen. de va skönt ute å varmt om fötterna tack vare uggsen ja lånat av min mor. hittade inte så mycke i forum, e väl en lite mellanperiod nu antar ja, innan vårkläderna kommer in...
de blev alla fall en body me ugglor å sen ett par manchesterbyxor från zara å en tröja till därifrån till noel å en till mig :)
när noel vaknade så fick han lunch, morot/potatis å banan/äpple. han satt så fint i stolen där å tittade på alla som satt runt omkring, spännande! noel va på jättebra humör å satt å tittade på allt, poppis me sittvagnen!
när vi väl kom hem va han helt övertrött men sovvägrade så de va lite gnäll men till slut somnade både han å ja å soffan.
sen tog vi ett bad tsammans, å lekte me hans badgrejjer, sen tog pappa över å ja duschade å sådär.
nu har han totaldäckat i soffan, å y håller på å lagar fläskfilé, mums!
imorn blire till å slänga ut julen å städa undan lite inför en ny vecka....
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar