torsdag 22 januari 2009

första dagen hemma

älskade lilla sparv!


när du kom fick jag veta vad villkorslös kärlek är!
tror inget kan beskriva den kärlek en mor känner för sitt barn!
jag älskar dig så! :)









"Jag ser dig när du sover så lätta andetag.
Vill ligga här bredvid dig när natten blir till dag.
Du ligger tätt intill mig din hud är mjuk och varm.
Jag känner sådan lycka att ha dig i min famn.
I morgon när du vaknar då vill jag se dig le, förväntansfullt mot världen och allt vad den kan ge.
Vill skydda dig mot ondskaoch finnas där för dig.
Att stötta dig i live tär ett löfte ifrån mig."

2 kommentarer:

  1. Jag kom ihåg när jag skulle hålla mitt lilla barnbarn i famnen första gången.Han var så liten och skör.Jag kände sådan lycka.Min älskade dotter hade blivit mamma och jag hade blivit mormor.

    SvaraRadera
  2. Vilket litet mirakel!
    Fin blogg!

    SvaraRadera