tisdag 13 januari 2009

kompisar!


nu har cissi å gösta kommit hem från chile, vi har saknat dom! så igår kom dom hit å även helena å bella å lekte!


noel fick veta att de inte alltid e en fördel att ha långt hår då han fick några rejäla luggar, han blev såå ledsen! men han gav igen en gång på bella, på gösta blire svårare, han har ju inte så mycke hår ännu :)


vi lyckades klämma i oss nästan en hel kladdkaka ja hade bakat, den va sjukt god!

alltid lika mysigt att ses, bästa mammorna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar