
igår va ja hos frissan för första gången sen ja va gravid, alltså va de typ 5 mån. sen, riktigt illa!
å för att underlätta så åkte ja te västerås, där hämtade mamma noel på tågstationen å tog me sig honom hem. kändes så konstigt att se honom åka iväg från mig...
sen gick ja te frisören å va dr i typ 3 tim.! ja har ju så jäkla mycke hår! haha.
å noel fick en dag me mormor, de var uppskattat av både han å mormor! som för övrigt e världens bästa mamma (förutom jag då) ;) å mormor! sörejer ofta att hon bor i västerås, vet att de e nära, bara 1 tim. me tåg, men ändå... ja saknar henne å de där ännu mer spontana träffarna!
varje dag me noel blir bara mysigare å mysigare å nu kan han sitta å leka för sig själv ganska mycket oxå. han kan sitta å plocka ur alla leksaker ur sin lilla korg, mycket koncentrerad! i förrgår va helena å bella här å lekte, de va jättemysigt!
Mormor läser och blir tårögd.Känner att jag vill ha lilla Noel och Sandrahos mej oftare,just sådär mer spontant.Men jag får ta till vara dom gånger vi träffas.Försöker ju bli en gång i veckan iallafall.Jag saknar er så mycket.
SvaraRaderaSandra blev iallafall jättefin i håret.