
i fredags promenerade jag å noel till sickla för å kolla in mq rean. hittade en del fynd faktiskt.
alla fall så var det premiär i sittvagnen. han hade blivit lite lång för liggdelen å nu kan han sitta å se allt runt omkring, de e populärt!
när vi kom hem blev det grönsaker med kalvkött till lunch, men de va ingen favorit, men han åt en tallrik päronpuré alla fall, de var gott ;)
ida blir det nog morot till lunch å det sista av päronpurén till efterrätt.
Vad Noel ser ut att ha det mysigt i vagnen/mormor
SvaraRadera