måndag 5 januari 2009

sittvagns premiär


i fredags promenerade jag å noel till sickla för å kolla in mq rean. hittade en del fynd faktiskt.


alla fall så var det premiär i sittvagnen. han hade blivit lite lång för liggdelen å nu kan han sitta å se allt runt omkring, de e populärt!


när vi kom hem blev det grönsaker med kalvkött till lunch, men de va ingen favorit, men han åt en tallrik päronpuré alla fall, de var gott ;)


ida blir det nog morot till lunch å det sista av päronpurén till efterrätt.

1 kommentar:

  1. Vad Noel ser ut att ha det mysigt i vagnen/mormor

    SvaraRadera