jaha, då var det nytt år. vi lämnar ett speciellt 2008 bakom oss. detta var året vi åkte på vår drömresa till thailand & sedan var det framförallt året då våran noel föddes.
080806, förevigt ett speciellt datum.
nu tänkte jag alla fall börja blogga lite om vardagen med världens bästa grabbar vid min sida.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Va kul.Den här bloggen om Noel och Sandra ska jag följa.Min dotter och mitt barnbarn.Mina bästa./Mormor och mamma Gunilla
SvaraRadera