söndag 18 januari 2009

matglad


annars så har helgen varit mysig; lugn å skön.

vi var på bibblan i lördags å lånade nya böcker, de e så kul å läsa (de va då ja lånade "sova hela natten".





idag promenerade y å noel till ica å köpte frukost så ja hade ett par timmar själv hemma, de va tyst å lugnt :)

sen åt vi en god sen helgfrukost å noel åt lunch då; biffstroganoff å majs med päron å mango till efterrätt.


hans matschema ser nu ut såhär:
07.00-07.30 frukost gröt
11.00 lunch puré + efterrätt
14.00 mellis ammar eller fruktpuré
17.00 kvällsmat gröt
19.00-19.30 nattslurk gröt
plus vatten till alla mål

så amingen e nästan helt slut nu... ammar en gång på natten eller två... kul me ett barn som gillar mat alla fall!




imorn kommer gabriel, gösta å felix å leker = grabbmaffian, tänk om 1 år ;)

1 kommentar:

  1. lilla gullungen...vilket bordsskick tycker mormor.

    SvaraRadera