fredag 9 januari 2009

maraccas!


vi hade orkester idag, jag å noel :)

2 kommentarer:

  1. Han ska ju bli musiker så det är bäst att börja i tid/Kram från mormor

    SvaraRadera
  2. Vilka fina bilder! Visst är det fantastiskt att vara förälder:)
    God fortsättning på 2009 och många varma kramar!!!

    SvaraRadera