söndag 28 juni 2009

vill inte cykla

en bild från midsommardagen när noel prövade att cykla på en fin liten trehjuling, men som man ser så va de inget han hade jättelust me, haha. men han va jättetrött här, precis innan vi skulle åka vidare... sött alla fall, han ska få en sån liten trehjuling sen, men vart ska han cykla då? på balkongen? nee, de e nu man blir lite sugen på hus ändå :)

1 kommentar:

  1. Är det inget roligt att cykla Noel,jobbigt kanske.

    SvaraRadera