måndag 8 juni 2009

mormor helg

noel har tillbringat hela sin helg hos mormor & göran å bixie hunden, bilderna får tala för sig själva :)
Tar ett kvällsbad

Mumsar våfflor på 10-mån. dagen

Tittar på hönorna på Vallby friluftsmuseum

Kossorna

Speglar sig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar