ösregn hela dagen igår, så en perfekt dag att gå till öppna förskolan! noel hade roligt som vanligt, de e så härligt att se samspelet mellan barnen :)
de kändes lite tråkigt att det var näst sista gången innan de stänger för sommaren... sen blir det "riktig" förskola för noel till hösten...


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar