vattnet va iskallt å de gick inte att doppa sig direkt, men lek vid strandkanten gick bra!
tyvärr va de va ganska skräpigt där i gräset, å som ja nämnt stoppar noel allt han får tag på i munnen, å tugga på fimpar e ingen hit!
en fråga; hur får jag bilderna klickbara så att de blir stooora?? någon som vet??
Det ska nog bli ett sandslott
SvaraRadera