okej, verkligen dax för en update här!
men med sol å värme hinner man knappt uppdatera, sedan pajjade vår dator så vi har nu köpt en ny å ja e ska försöka komma "back on track" :)
de här bilderna är från när jag & pia tog en shoppingrunda i forum å noel å vera passade på å leka i lekhörnan där. den är så mysig med 3d film på golvet lixom. sedan fikade vi på det här fairtrade caféet där de har typ allt ekologiskt å man kan sitta i härliga fåtöljer som hänger ner från taket.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar