lördag 27 juni 2009

humlegården


en dag var jag å noel i humlegården å lekte. otroligt bra parklek för både stora å små barn!
noel åt sand som vanligt, han stoppar i princip allt han kan i munnen! som i förrgår när vi åkte buss så satt han å pillade på en liten skruv. när vi skulle gå av bussen så såg jag att han tuggade på något å vad kom ut? jo, skruven! å även lilla muttern som skruven satt i! gott med skruv? nee, de va lite läskigt tycker ja, den var ju vass oxå!
dax att påbörja operation; "man kan INTE äta allt"! ;)

så vad ska man hitta på ida då? de verkar väldigt blåsigt ute, lite som igår... har ju haft maggan här i 2 dagar å har nu lite abstinens, men om 2 v. ses vi igen som tur e! ja har lust att shoppa, men de e ju de tråkigaste noel vet å igår va han på så dåligt humör när han fick sitta i vagnen så han blev bortskämd å blev buren större delen av dagen, både av mig å (mest) av maggan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar