söndag 28 juni 2009

smedsuddsbadet

i torsdags åkte jag, maggan å noel till smedsuddsbadet, de va mysigt, lite sandigt bara. noel hade sand tom. i öronen, haha.
vattnet va iskallt å de gick inte att doppa sig direkt, men lek vid strandkanten gick bra!

tyvärr va de va ganska skräpigt där i gräset, å som ja nämnt stoppar noel allt han får tag på i munnen, å tugga på fimpar e ingen hit!
en fråga; hur får jag bilderna klickbara så att de blir stooora?? någon som vet??

1 kommentar: