i lördags fyllde jag 25 å även svärmär fyller ju år på denna fina dag. tyvärr va de inte en sån fin dag för de regnade ju hela dagen. alla fall, så var vi först på kalas där sedan tillbringade jag resten av kvällen (& lite av natten) med tjejerna mina. vi åt på thaiboat å hade en jättetrevlig kväll!
just nu är hela familjen förkylda å ja tror att de började hos noel. men ida e de sol, å ja kan bara hoppas att de håller i sig!
har alla fall bokat resa till thailand i februari nu! weee!

Va snygg Noel är med hängslen.
SvaraRadera