tisdag 15 september 2009

ny stad


i söndags var jag, noel å svärmor på en dagsutflykt till linköping. noel hade så roligt, älskar bilfria centrum, det är så mysigt! han sprang runt där å var allmänt lycklig, som han är när han får promenera själv :)
å visst e han fin i sin nya outfit, med matchande snickarbyxor å toppluva :)

1 kommentar:

  1. Passande kläder till en riktig liten stjärna.Sååå fin..

    SvaraRadera