torsdag 10 september 2009

lilla leoparden

det har blivit en trend att ja å noel badar tsammans på kvällarna, de e så mysigt! noel blir såå glad! men han ska klättra på mig å hålla på så han alltid lyckas ramla på nåt sätt, lilla snubbelpellen. här e han alla fall efter ett bad i sin nya leopardhandduk, söte :)

1 kommentar: