
fredag = mammas å noels "special day". efter lite olika alternativ så bestämde vi oss för aquaria vattenmuseem på djurgården. men först en liten tripp på stan för å lite byxor te noel, hittade inga, men en keps blev de i stället :) sen tog vi bussen te djurgården. vi såg många fula fiskar å många fina. både stora å små! å hajar! noel tycker att det var jätteroligt! sen fikade vi där. tog bussen tbax te stan, gjorde ett par ärenden, gick å kolla på en världsmarknad vid sergels torg å sen gick vi upp en sväng i kulturhuset å lekte. tog bussen te henkan för å kolla på lägenheten å sen te donken för lite middag å t-bana hem. puuh! kanske blev ett par saker för mycke... imorn kommer mamma å göran å de blir nog ganska lugnt, mysigt :)
får lite dåligt samvete att det blev så fullspäckat ida för noel, men vi hade kul oxå ju!
föresten har noel nästan lärt sig att säga fisk, man vet att han menar det alla fall :D
Jag tror jag ska köpa en guldfisk till Noel i en skål!!!
SvaraRadera