måndag 7 september 2009

ikea utflykt


tidigare i veckan var vi på utflykt till ikea jag å noel. vi åt lunch där å noel lekte i de inredda barnrummen. leka med köksgrejjer är roligt! kanske dax att införskaffa ett minikök så småningom :) notera att han kör sin koncentrations look på båda bilderna ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar