söndag 25 oktober 2009

junibacken






fredagen spenderade jag å noel på junibacken, första gången för oss båda, men absolut inte sista! vi besökte bl.a. mumin, mamma mu å alfons. åkte sagotåg genom astrid lindgrens värld, lekte i villa villerkulla å i lennart hellsings tokiga land.
de va verkligen mysigt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar