fredag 6 november 2009

ikea shopping

på sista tiden har det blivit mycket ikea, som tur är, är noel väldigt lätt att ha med sig på shopping oftast. han har väl blivit van :)
här är när vi var på utflykt till ikea barkarby (man måste ju få lite variation alla fall) ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar